Regulamin uczestnictwa w Konferencji pn.: WE!RE Influencers
- 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konferencji pod nazwą WE!RE Influencers organizowanej przez Fantasyexpo Sp. z .o.o. z siedzibą 53-508 Wrocław, Prosta 36, NIP: 8971796193, adres poczty elektronicznej:administracja@fantasyexpo.pl.
- Konferencja odbędzie się w dniu 15 października 2025 w Event Hall w Fabryce Norblina, ul. Żelazna 51/53 00-841 Warszawa.
- Klauzula informacyjna – określa sposób przetwarzania danych. Klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- 2. DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego Regulaminu sprecyzowano następujące definicje:
- a) Regulamin – oznacza niniejszy dokument zawierający zbiór zasad i warunków uczestnictwa w Konferencji, dostępny na stronie internetowej pod adresem: pl
- b) Organizator – oznacza Fantasyexpo sp. z o.o.] z siedzibą 53-508 Wrocław, Prosta 36, NIP: 8971796193
- c) Konferencja – oznacza organizowaną przez Organizatora Konferencję pod nazwą: WE!RE Influencers odbywającą się w Event Hall w Fabryce Norblina, ul. Żelazna 51/53 00-841 Warszawa.
- d) Rejestracja – oznacza zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa danej osoby fizycznej w Konferencji poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego.
- e) Formularz zgłoszeniowy – oznacza formularz dostępny na stronie internetowej: pl za pomocą którego następuje Rejestracja.
- f) Potwierdzenie zgłoszenia – oznacza komunikat wysyłany przez Organizatora na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika w procesie Rejestracji, potwierdzający Rejestrację.
- g) Uczestnik – oznacza osobę fizyczną, która została wskazana w Formularzu zgłoszeniowym.
- 3. WYMAGANIA TECHNICZNE
1.Rejestracja oraz przeglądanie strony internetowej wymaga połączenia z Internetem za pomocą komputera osobistego lub urządzeń przenośnych z dostępem do przeglądarek:
– Mozilla Firefox w wersji 70 lub wyższej,
– Google Chrome w wersji 70 lub wyższej,
- Safari w wersji 12 lub wyższej,
- Opera w wersji 66 lub wyższej.
- 4. WARUNKI UCZESTNICTWA
1.Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie Rejestracji za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji pod adresem: wereinfluencers.pl.
- Udział w Konferencji jest bezpłatny.
3.W celu dokonania Rejestracji, Uczestnik na stronie internetowej powinien wypełnić i wysłać Formularz zgłoszeniowy.
- Zakres działania Systemu obejmuje usługę polegającą na przechowywaniu w bazie danych rejestracji Użytkownika, a także obsłudze tej rejestracji (polegającą na zbieraniu, utrwalaniu, przechowywaniu, aktualizowaniu, uzupełnianiu i usuwaniu tych danych) przez Organizatora.
- Koszt pobytu i przejazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
- 5. REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej lub na adres siedziby Organizatora i powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, adres email, numer telefonu, przedmiot reklamacji, datę wydarzenia, wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
2.Reklamacje Uczestnik Konferencji może zgłaszać nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.
3.Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą uwzględniane.
4.Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty złożenia reklamacji i przekazuje swoje stanowisko podmiotowi składającemu reklamację w formie, w której złożył reklamację.
- 6. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
1.Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem oraz przestrzegać go. Organizator jest uprawniony do wykluczenia udziału Uczestników naruszających Regulamin z Konferencji.
- 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego w trakcie Konferencji mają charakter wyłącznie edukacyjny. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe u Uczestników lub osób trzecich, w związku lub na skutek wykorzystania przez Uczestników informacji, wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Konferencji.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
- Wszelka odpowiedzialność Organizatora względem Uczestików, w zakresie umownym oraz deliktowym, w dopuszczalnym przez przepisy zakresie, jest wyłączona.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji, zmiany osób prelegentów, a także do odwołania Konferencji lub zmiany miejsca lub terminu Konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania lub zmian, informacja o tym fakcie zostanie przekazana zgłoszonym Uczestnikom oraz zostanie zaktualizowana w niniejszym Regulaminie.
- 8. ZASADY WYKORZYSTANIA WIZERUNKU, GŁOSU ORAZ WYPOWIEDZI
- Organizator oświadcza, a Uczestnik wyraża zgodę na to, że przebieg Konferencji będzie rejestrowany w formie nagrania audiowizualnego oraz/lub zdjęć, a tak stworzone utwory będą wykorzystywane do celów emisji w środkach masowego przekazu (telewizja, radio, Internet, prasa, itp.) lub dla celów dokumentacji, promocji, reklamy: Organizatora i innych osób wskazanych przez Organizatora, w tym jego sponsorów i partnerów Konferencji, jak również samej Konferencji (komercyjne wykorzystanie).
- Organizator informuje, że rejestracja utworów, o których mowa w §8.1. będzie mieć miejsce na terenie całego obiektu, na którym odbywać się będzie Konferencja chyba że Organizator w sposób wyraźny wyznaczy strefy wolne od nagrywania.
- Uczestnik upoważnia Organizatora do wykorzystania swojego wizerunku oraz/lub głosu i wypowiedzi (jeżeli Uczestnik takowych udzieli w trakcie dyskusji prelekcyjnych oraz/lub do kamery) oraz rozpowszechniania ich jako elementów ww. utworów do celów wymienionych w ust. 1 powyżej, i niniejszym udziela niewyłącznej oraz nieodpłatnej zgody, bez ograniczeń czasowych oraz terytorialnych, na ich wykorzystanie przez Organizatora oraz wszelkie upoważnione do tego przez Organizatora podmioty na różnych polach eksploatacji utworów w szczególności:
– utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym (na nośnikach wideo, taśmie światłoczułej, magnetycznej i dysku komputerowym, w sieci multimedialnej w tym w Internecie),
– zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką,
– publiczne wyświetlanie, odtwarzanie, nadawanie i reemitowanie,
– wypożyczenie, najem, użyczenie nośników, na których utrwalono wizerunek, głos, wypowiedź,
– wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej,
– wykorzystanie na różnego rodzaju stronach internetowych (m.in. na stronie Organizatora).
- 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator udostępnia treść Regulaminu przed zawarciem Umowy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
- Każdy nowy regulamin obowiązuje dla osób, które nie zapisały się jeszcze na Konferencję lub zaakceptowały nowy regulamin.
- Liczba miejsc udziału w Konferencji jest ograniczona. O udziale w Konferencji decyduje kolejność zgłoszeń.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w Konferencji Uczestników, którzy naruszają jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu, a w szczególności:
- a) podejmują działania sprzeczne z prawem, z dobrymi obyczajami lub godzące w uzasadnione interesy osób trzecich;
- b) podejmują działania zmierzające do objęcia albo wskazujące na próbę obejścia Regulaminu lub zasad odbywania Konferencji;
- c) podejmują działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub godzące w jego wizerunek.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
- W razie zmiany lub unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.
- Wszelkie spory pomiędzy Organizatorem będą rozstrzygane najpierw ugodowo, a następnie przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
- Klauzula informacyjna stanowi integralną część Regulaminu. Do zmian treści Klauzuli informacyjnej stosuje się odpowiednio postanowienia dotyczące zmiany Regulaminu.
Klauzula informacyjna RODO
- Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Fantasyexpo sp. z o.o. (dalej: “my”). Możesz skontaktować się z nami w następujący sposób:
– przez e-mail: administracja@fantasyexpo.pl z dopiskiem RODO,
– listownie na adres: ul. Prosta 36, 53-508 Wrocław.
- Cele przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, które podałeś przez formularz rejestracji na Konferencję:
imię, nazwisko, adres e-mail, nazwa firmy, stanowisko.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest – odpowiednio – w celu:
- realizacji Konferencji (usługi) na zasadach opisanych w Regulaminie oraz działań podjętych w związku z jego organizacją, w tym prawidłowego przeprowadzenia Konferencji i wydania certyfikatów uczestnictwa lub przesłania materiałów szkoleniowych (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
- związanym z koniecznością wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności wynikającym z przepisów podatkowych, w tym wystawiania zaświadczeń do celów podatkowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
- wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów Administratora, jakim jest m.in. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń oraz tworzenie zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne Administratora, dopasowanie treści usług Administratora (np. serwisów internetowych) do Twoich potrzeb, zapewnienie bezpieczeństwa tych usług, a także ich ciągłe udoskonalanie oraz rozpatrywanie zapytań i reklamacji produktów i usług Administratora, marketing bezpośredni prowadzony w formie tradycyjnej (np. listownej) (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- przesyłania Ci drogą elektroniczną na podany adres email informacji handlowych, w tym w formie newslettera, z najnowszymi informacjami o ofertach oraz z wiadomościami, służących promowaniu określonych postaw, zachowań oraz naszego wizerunku – w oparciu o wyrażoną przez Ciebie dobrowolną zgodę na prowadzenie takich działań (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
- w przypadku, gdyby przetwarzanie Twoich danych osobowych miało nastąpić w innym celu niż wskazane powyżej, każdorazowo odbywać się będzie po uprzednim uzyskaniu Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie i w celu wskazanym w tej zgodzie (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
Podanie danych osobowych określonych w formularzu rejestracji na Konferencję jest wymogiem umownym oraz dobrowolnym. Brak podania tych danych osobowych uniemożliwi rejestrację na Konferencję i wzięcie w niej udziału.
Podanie pozostałych danych osobowych, w szczególności zgody na przesyłanie drogą elektroniczną na podany adres email informacji handlowych, w tym w formie newslettera, jest dobrowolne i zależne od Twojej zgody oraz nie jest niezbędne do rejestracji do Projektu i wzięcia w nim udziału. Masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
- Odbiorcy danych osobowych
Twoje dane mogą być udostępnianie podmiotom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa (pracownikom, współpracownikom, partnerom).
W związku z tym, że Administrator przy realizowaniu swoich zadań korzysta z usług innych podmiotów, dane osobowe będą także przekazywane podmiotom działającym na nasze polecenie i świadczącym usługi w obszarze IT, archiwizacji i niszczenia dokumentacji, podmiotom doradczym, a także wspierającym procesy marketingowe – w zakresie w jakim jest to niezbędne do realizacji celu marketingowego.
Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.
- Okres przechowywania danych osobowych
Okres przetwarzania Twoich danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane:
- w przypadku przetwarzania na podstawie udzielonej zgody, w tym w celach marketingowych, do czasu otrzymania informacji o wycofaniu zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, dlatego można ją w każdym momencie wycofać i nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed wycofaniem,
- w przypadku przetwarzania w celu realizacji Konferencji oraz działań podjętych w związku z jej organizacją, do czasu zakończenia czasu trwania Konferencji lub Twojego udziału w niej, z zastrzeżeniem poniższych okresów,
- gdy przetwarzanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy cywilnoprawnej, będziemy przetwarzać dane do czasu upływu ewentualnych terminów przedawnienia roszczeń z umowy oraz z zastrzeżeniem właściwych przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- zgodnie z przepisami prawa, które mogą obligować nas do przetwarzania danych przez określony czas (np. rozliczenia podatkowe – 5 lat od końca okresu podatkowego),
- przez okres, który jest niezbędny do ochrony naszych interesów jako administratora danych,
- w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego do czasu, aż zgłosisz sprzeciw względem ich przetwarzania we wskazanym celu lub gdy ustalimy, że dane uległy dezaktualizacji,
- w odniesieniu do pozostałych celów opartych na naszym uzasadnionym interesie przez okres ważności tych celów albo do czasu, aż zgłosisz swój sprzeciw.
- Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Masz następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
– prawo wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych,
– prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
– prawo do sprostowania Twoich danych osobowych,
– prawo do usunięcia Twoich danych osobowych,
– prawo do żądania przenoszenia danych osobowych,
– prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami (dane kontaktowe w pkt 1 powyżej).
Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Ci tylko co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie Twojej zgody lub umowy (pkt 2 ppkt 1) powyżej).
Prawo do wyrażenia sprzeciwu
W zakresie, w jakim przetwarzamy dane Twoje na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu – masz prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na Twoją szczególną sytuację.
Prawo do cofnięcia zgody
W zakresie, w jakim przetwarzamy dane Twoje na podstawie Twojej zgody – przysługuje Ci prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Prawo do wniesienia sprzeciwu „marketingowego”
Przysługuje Ci prawo do wniesienia w dowolnym momencie i bezpłatnie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego.
Jeżeli skorzystasz z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania Państwa danych w tym celu.
W celu skorzystania z powyższego prawa proszę kontaktować się z nami poprzez adres e-mail: administracja@fantasyexpo.pl lub pod adresem pocztowym naszej siedziby wskazanym powyżej.
Przekazanie danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Dane mogą zostać przekazane na przykład podmiotom z grupy Google.
Możemy przekazywać dane osobowe przesłane przez Ciebie, jeśli będzie konieczne skorzystanie z usługodawcy lub partnera spoza EOG, który może obejmować kraj, w którym nie ma takiego samego poziomu ochrony danych jak w Polsce.
Przekazywanie do innych podmiotów będzie się odbywało jedynie, gdy zapewnią one odpowiednie zabezpieczenia i pod warunkiem, że będą zapewnione skuteczne środki ochrony prawnej danych.
Przetwarzanie danych osobowych automatycznie (w tym poprzez profilowanie)
Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), ale w takim przypadku nie będzie to wywoływać wobec Ciebie żadnych skutków prawnych lub w podobnym zakresie istotnie wpływać na Twoją sytuację.
Profilowanie danych osobowych przez Administratora polega na przetwarzaniu Twoich danych (również w sposób zautomatyzowany) do oceny niektórych informacji na Twój temat, w tym analiz, statystyk lub prognozy zainteresowań oraz osobistych preferencji, a także w związku z prowadzoną przez nas działalnością marketingową, przesyłania reklam i ofert handlowych.
Polityka prywatności
Zasady dotyczące przetwarzania danych w naszych serwisach internetowych oraz w ramach świadczenia przez nas innych usług, zostały określone w naszej Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://www.fantasyexpo.pl/pl/polityka-prywatnosci/